Lido bloggar för 3e gången och har nu fått sparken av Sos mamma från bloggen.

Jag vill börja med en del ursäkter.¨

  • Förlåt mamma Sos för att jag är dålig på att blogga
  • Förlåt mamma och pappa Caneman för att jag satte i halsen och pratade om släktingar halva middagen ni bjöd oss på.
  • Förlåt Saloon för eventuella jobbiga stunder på mina nights off.
  • Förlåt för att Vici tog med en Purple Haze från Saloon och att vi sedan satte oss i hennes bil och drack upp den lyssnandes till extremt hög fransk techno. Vi tyckte dess utom att det var väldigt kul att tuta. Det tyckte ingen annan. Lugn mammor vi körde inte.
  • Förlåt för att jag har tappat bort min mobil.
  • Förlåt att jag inte har öppnat ett bankkonto än.
  • Förlåt alla där hemma för att jag inte hör av mig. Jag har bara glömt er lite.
  • Förlåt för Sos.
  • Förlåt till Jessica för att jag alltid lackar sönder på dig på Dicks. Jag menar det inte.
  • Förlåt Bourg-Saint-Maurice för att vi våldtog dig, röjde rumpan av oss och stal hälften av det vi fick med hem.
  • Förlåt invånarna i Bourg för obehagliga "mooningar" i rondellen.
  • Förlåt i förväg för ikväll. Det är pubcrawl med Saloon och någon dum jävel har satt mig, Sos och Katy på samma. We might die!

Jag vill även säga några tack!

  • Tack Sophias föräldrar för den godaste middagen här nere. Tack för all den mat ni köpte till oss innan ni åkte.
  • Tack Army för en fin månad! Det kommer bli tomt utan er. (Liten tår i ögat)
  • Tack broder med vänner att ni tog ut mig i backen förra veckan. Den här veckan har jag vart ute två gånger. En gills knappt..
  • Tack Gud för att Bourg finns!
  • Tack Nicola för att vi ska åka till ditt hus i Marrakech i sommar!


Jag vill även passa på att nämna några viktiga händelser.

  • Sophia har för första gången i Valdi åkt skidor.
  • Vici har inte fårtt sparken som nanny ännu. Det var dock nära när pappan till barnen såg sin dotter 2år åka ned för en pulkabacke själv in i ett nätstaket bredvid ett stup.
  • Jessica har varit med i en auktion för välgörenhet och blev såld för dyra pengar och ska nu ge en man en danslektion.
  • Vi har haft bonding med Saloon och åkt snow-cart! Extremt roligt!
  • Jag har åkt snowboard. Practise makes perfect, jag tror jag måste öva mer.
  • Dempa kommer på måndag!!!!!

Over and out!


BIG LOVE
/Lido




       

Kommentarer
Postat av: morre

du borde blogga mer, slappis!

2009-01-12 @ 16:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0