"Bad Taste", Geneve, Rave och Mycket MER...



Det här är en formell blogg comeback. Ville bara säga det...
Mycket har hänt sedan mitt förra inlägg (23 dec).

Tänkte välja ut x antal roliga händelser:

- Hämta Dempa i Geneve! Förlåt att vi kom en timme försent. Men vi hittade den här rave affären i ett köpcentrum. Spenderade 60 euro på random stuff i neon färg, nu en vecka senare är allt antingen trasigt eller borta. Tur att vi ska hämta Lidos syrra snart så vi kan återbesöka världens coolaste affär. När vi hittat Dempa körde vi runt i cirklar i Geneve ett tag, inte för att vi tappat bort oss.... Vi fick den brilljanta ideen att ge en tiggare brut ist för pengar, hon blev jätte glad. När vi väl hittat ut ur labyrinten Geneve var det race hem till Follie och Jack Wills seasonaries party.

- Min och Krages hardcore snowboarding dag. Fan vad vi körde. Vi körde high five på toppen sen tävlade vi om vem som komner till liften igen fortast. Tror det blev lika i slutändan....

- Stor shoppingdag. Köpte nytt: Jacka, byxor, mössa, skor. Nu ser jag mer pro ut än vad jag är. Ooops

- Saloon staff pubcrawl *2. Vi behöver inte nämna mer än så just nu.... låt oss bara säga att det var händelserika kvällar.

- 24 timmar i tignes, se Lidos inlägg nedan

- "Bad taste" theme party igår.
Krage: Amy Winehouse
Al: Nicole Richie
Lido: Mao med silver hår och leopard mamulockor ( fråga inte)
Sophia: 14 år och neon färgad (fråga inte här heller)
Katy: Britney Spears
Dempa: Mini polis
Sos: Se bild
Vici: samma som sos, typ...
Teddy: Jätte bäbis
Northlander: Bröderna fluff
Brihony: Disco/areobic/konståkning, med riktiga roller blades (livsfarligt)
Och mycket mera.



 

Intressant kväll, mycket värdelöst att jag har morning shift idag dock, lika med gå upp klockan 7 och öppna baren. Har testat kaffe, red bull, socker, vodka etc. men jag vaknar bara inte. Resten är på northlander picnic nu, lite avis. Då det dessutom är sol och puder. buhu!

- Idag är det "underwear party" på le Graal och jag är ledig. Imorgon drar vi till Chamonix för fest och skidåkning. Det här är en bra vecka.

Over and out
// Little SOS

Ps. Vici har bara Savage Garden på sin ipod och Lidos högsta önskan är att få vara Rose i Tiatanic, ville bara få med det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0