RISE & SHINE JESS

HAPPY NEW FUCKING YEAR

Nu sitter jag här på SA SA SA SALOOON 11:00 med fem stammisar som inte har sovit ngt sen igår, jag har dock sovit en timme. En av dom är en army man och han påstår att man bara behöver sova 20 min om dan, sickooo fast bara i en månad sen börjar man se gröna älvor. Alla ska dra till jobbet snart, efter 2 trianglar med shot, 10 long island. Rätta takter!!! love it

Nyår va great, vårt tema va shorts, tank top och slips och mycket glitter. Jag agerade shot girl, vilket innbär att jag går runt med en vodka flaksa och häller i gästernas munnar. so fun DET VAR CROWDED!!! så jävla nice. Vi stängde fyra och hade jordens staff drink med 5 vodka flaskor och massa annat gott tillbehör. Sen vid 6 tiden far vi till Lilla Dansken där alla säsongare rockar loss och firar det nya året. Jag kommer hem åtta, sover till halv 10 sen TO WORK så kommer de här härliga grabbarna kl 11 och gör min dag fullare och roligare....and I'm back in the game

Hi I'm Jess and I'm an alkoholic 

      
        

                                                                                                          GOTT NYTT ÅR WACKYVALDI CREEW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0