FluffyQueen Friday is Back

FluffyQueen Friday


Jag ber om ursäkt för att jag inte berättade att jag skulle till Florida och för att jag innan resan förstörde min egen samt min systers dator så att internet tillgången var ytterst sparsam i ca. 3 veckor för hela famlijen Gustafsson. Famlijens kolsvarta får, I know!




anyways så är jag tilbaka nu och eftersom här är SVINkallt och tonvis med snö men ingen skid- eller snowboardåkning och noll ravefyllor at Afterski med vrålheta Rockstars så är jag fortfarande BITTER = time to blogga!

Eftersom Lido numera permanent bor med slashasen Sofie Lindblom så antar jag bara att hon nuförtiden inte lyfter ett finger och ännu mindre ens MINNS att hon en gång var SportySpice och kunde göra fjorton saltos med ninja-ögonbindel, i sömnen. Men oroa dig inte Lido, jag ska prata lite sporty (lite): i lördags KROSSADE vi ett university som borde gett oss storstryk och känslan var minst sagt SJUK, kände sig redan halvfull innan man ens kommit upp ur poolen. Alkoholintaget samma kväll hade kunnat halverats och jag hade då haft dubbelt så mkt att rapportera från den kvällen men man kan inte få allt här i livet.
Jag lyckades i alla fall med:
1. Supa en hund full.
2. Ge samma flaska som just nämnda hund lämnat saliv och hundherpes på, till vän - han drack med välbehag, turligt nog omedveten om det.
3. Orsaka den annars rumsrena vovven att kissa i trappan (täckt med matta).
4. att spela oskyldig och istället för att bli utkastad få fler shots och drinkar.
5. vinna tre shot-race.
6. Träffa en ny vän! Pga. att han menade att vi träffats åtskilliga ggr förr och misstänkte mig vara en smula nonchalant så är vi numera inte vänner länge, Oh Well det var trevligt så länge det varade!
7. Tvinga vän att stå ute i pisse-kallt garage av okänd anledning, Sorry again!
8. Vakna upp och inte minnas NÅGOT av ovanstående. Tur att jag lykats få lite friends...

min ÅH så mogna 22åriga storesyster lyckades:
1. ERROR
2. ERROR
3. inte heller lyckades hon med kvällens Mission: att inte skälla ut sin för det mesta oskyldiga syster pga högst oklara anledningar.
4. äntligen med att INTE stuka party-foten (ännu inte återställd efter dancefloor accident at 80's skiva), Congrats!
5. Skicka hotfulla sms till HÖGST opassande människa...
6. ...som tur var skicka det till fel nr, sorry who ever got it instead...

Japp så kan det gå när man har för kul, nu är det i varje fall dags att hoppa på en buss för en fem-timmars resa till en bassäng för två-timmars tävling och fem-timmars bussresa igen, glamoröst att ligga på topp... NOT!

PEACE!

Ps, 1. PLEASE byt musik på bloggen, hör jag Small Town Girl en gång till kastar jag upp!

Ps, 2. skicka mig användarnamn och lösen till iPod hemsidan där man gör det så att det blir gjort.

Ps, 3. Postcard to The Crew.

Grattis på första Nykterhetsdagen Krage, Vicci, Sophia, Dempa och Sosan!

Lido får 7 Straff-Shots. (Even bigger Grattis!!)

Kommentarer
Postat av: Lido the KF

SportySpice är död! Dock stog jag på händer förra lördagen på pubcrawlen. Det sög ju att jag inte vann tävlingen, jag måste öva på att dricka öl uppochned från sugrör.



Ps1. Har man inga vänner som vill festa får man ta tag i det själv. Inga nykterhetsdagar här inte!

Ps2. YOU ROCK!

2009-01-17 @ 14:05:33
Postat av: Slashasen

HAHAHAHHAHAHAHAAHHA

Bäst hitills.

Antingen för att jag har dragit två jägerbombs eller för att du äntligen jobbar i vår nivå.

LOVE YOU/ sven

2009-01-18 @ 14:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0