Dempa is in town!!!!!

Hola alla läsare!!

Nu har jag anlänt till Valdi och det första gästinlägget kommer en aningen sent (6dagar senare) resan ner var en upplevelse. Planet avgick kl 8.20 från Arlanda och kom fram till Geneves flygplats klockan 11 (vilket jag också hade meddelat tjejerna som skulle hämta mig med bilen). När jag hade hämtat special bagaget och kom ut ifrån flygplatsen tog jag ett djupt andetag och blev plötsligt lite nervös för att träffa mina underbara tjejer igen. När jag kommer ut ifrån arrivals gången e det öde och ifall tjejerna hade varit där hade folk trott att det var en djurfarm på flygplatsen men man kunde höra en knappnål falla och genast blev jag alledels nervös "tänk om dom trodde jag skulle komma kl11 på kvällen eller ifall de är för fulla för att komma ihåg att det är faktiskt idag de skulle hämta mig" jag satte mig ner med ALL  min packning på 30kg och lite till... ingen syns till...TILLSLUT SER JAG EN LITEN ORANGE MÖSSA KOMMA IN PÅ FLYGPLATSEN...vem kunde det vara om inte SOS and the CREW!!!!!! mkt glädje och många stirrande blickar ( LOVE IT)
Bilfärden va intressant.. jag fick äntligen träffa Vici och Sofia två helt underbara tjejer som e sjukt trevliga och inga Lidingö BRATS, som man kunnat tro..SO WONDERFUL!
Vici satte ribban med en situation nere vid hamnen trots att hon va nykter och körde, de andra har jag inga kommentarer på...ifall de fortfarande var fulla sen kvällen innan eller om Bruten (1€) i bilen hade slagit till eller om det helt plötsligt har fått personlighetsförändringar (men fan va jag gilla det). En tiggare kom fram till bilen men inga pengar hade vi men en brut fick hon. sjukt kul!

Ankomsten till Valdi var mysig! Kom upp i lägenheten - FY FAN! förlåt alla föräldrar där hemma men ni hade aldrig velat att det skulle se ut så i er stuga/lägenhet/villa....lite mkt skit överallt men det var toppen för lägenheten hade en underbar personlighet!
Det va bara att byta om och gå till AFTER SKIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Volie Volie som jag kallar stället ("Follie Deuse") la ribban högt (jag och sofia fann varandra direkt och vi gick ALL IN!!) dans på borden, bög som sjunger techno i pälsjacka och en jävla massa lammkött!!!! :D wooow!

Efter att kommit igång och ätit spaghetti och carbonara som jess hade lagat helt underbart var jag och Sofia på G! Temat var neon och det blev en massa jägerbombs och purple haze...sen kunde inte Sofie vara mer snällare utan langar ABSINT SHOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - den dödar! jag dog och inga mer kommentarer om den delen..
sällskapet gick till Le gral, en nattklubb, vi gick även till Dicks där efter skulle vi bada på hotellet (vi hade ingen nyckel) så vi fick bryta oss in..skit samma

Jag lever livet just nu har varit nykter i en dag nu och det va jävligt bra eftersom alkoholförgiftning var på G...ikväll ere all in och tignes kommer vara en sjukt orolig stad ikväll!!! 

BIG LOVE
och JG va  inte en allt för stor BitterFitta (BF) nu .. jag har kul men vi tänker på dig när vi har tid :P

kom hem underbara vän JG!

OVER AND OUT! Dempa DEMBO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0