Censur!

Mammor och Pappor läs ej detta inlägg! Ni kommer att ångra er. Jag bara varnar... 


Egentligen borde jag nog även denna gång göra en lång lista på saker vi ska be om ursäkt för. Men skit i det.


Söndag: Sos hade morningshift och jag och Dempa ramla in och beställde jägerbombs kl.12. Efter en seger i biljard och extra starka Purple Haze fick vi den brillianta idén att åka på roadtrip till Tignes. Vici the driver, Sos the tank, Dempa bleeding love och Ledlösa Lido på äventyr! Vi parkerar bilen i ett garage eftersom tanken var att vi skulle sova i bilen. Vi alla visste ju att det aldrig skulle hända men men. Vi sprang till saloon och beställde in redbull vodka. Will i baren slant lite med vodkan och sen hade vi var sitt glas med vodka med lite smak av redbull framför oss. Vi bonda med Nortlander och ett gäng danskar som var ruggit skäggiga och ruggit mycket drag i! Vi våldtog våra salooncards och gjorde en kortlek och sedan var det ölspelet som gällde. Dum idé 1. I samma veva beställde Casper in 3 flaskor kiwishots på nortlanders nota och sen var det ganska mycket röj på afterskin. Stagedives till höger och vänster och viktigast av allt RAGE som avslutning, tror du att det var villt?!? Efter en bättre måltid var det dags att åka skidor hem till danskarna på mellanfest. Dum idé 2. Dom hade en jättestor stereo och MASSA Gajol. Om det var vilt på afterskin var vi riktiga rockstars! Stackars deras lägenhet. Tur att nortlander var där och övervaka... eller?


Saker som gick sönder eller blev utkastade från balkongen:

  • 2 soffor
  • 1 säng
  • 2 lampor
  • 1 stol
  • Kylen
  • Bordet

+ Brut i hela taket


Efter denna lilla visit är saker och ting ganska oklara.


Det vi dock vet är att Dempa knackade gråtandes på en av managernas dörr 04.30 och fick komma in och slagga på soffan. Sos och Vici blev inbjudna till Saloonstaff och sov på golvet med en gardin som täcke. Jag själv bondade med ett gäng frassar och hamna på afterparty i Tignes Le Lac det vill säga byn brevid. Frassarna kunde inte engelska och jag kunde inte franska. Vakna med hela min skidutrustning och en katt.


Det var en bra kväll!



Vici till Sos

19-jan-2009 04.13

Kom till mitten och lyssna på mina rop


Lido till Sos

19-jan-2009 11.04

Jag dricker te med frassen som bor här. Vet ju inte vem han är och han kan inte engelska. haha jag är i Le Lac


Ps. Ikväll är det "bad taste" på Saloon! Dangerous!

Over and out.

BIG LOVE LIDO

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser ni fram emot v9 eller vad? det är ju då alla 08or kommer ner!! vad tror du att det kommer vara för folk?

2009-01-20 @ 20:54:34
Postat av: Storebror

Hur mådde katten efter att ha slaggat med dig??

2009-01-30 @ 16:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0