UPDATE

Nu sitter jag och cleanern Dan här 08:00, lyssnar på Spice Girls och äter bakelser från igår. Han har festat hela natten och gick direkt till jobbet för att städa, thats the spirit. Jag har mina skidbyxor och min swedish mafia tröja på mig = REDO FÖR AFTERSKI i backen...vilket jag ska raca till när jag slutat!!! TAGGAT ELLER VAD.. vecka 9 är nu inledd!!!

Update!!!

I torsdags åt vi TACO BUFFE... vilket slutade med att alla hamnade i matkoma och det fanns inte mer plats för vätska i kroppen..hur löser man då detta? jo man delar en flaska fisherman shots på 3 och gör slut på den inom 45 min!! tips om du hamnar i matkoma.. Enligt Daniella hade jag shottat med två nattkllubbsägare och sen hade en sjukt bra låt kommit då hade jag gått och dansat för mig själv mitt framför baren, jag tror jag saknar dansen GANSKA mycket där hemma..

Jag och SoS va i BACKEN 09:00 I lördags och rockade rumpan av oss till kl1 sern så satte vi oss på en restaurant mitt i backen, tog en öl för 76kr och tog fram våra mosade banener och snickers...bästa ölen jag har haft i hela mitt liv.. så låg i i solstolar och stekte.. Efter den härliga dan åkte vi hem, gjorde snacks till sos lil sis som skulle komma halv3...slutade med att vi åt upp snacksen själva och drack öl, för hon skulle inte vara framme förens 5, sorry. När syrran kom så gick vi direkt till Bananas, åt en trerätters middag för 200kr och hade sen en jävligt bra kväll..
     

Igår så sög vädret men jag Ida och Lido åkte lite ändå, bakis.. då händer saker som att jag och lido krockar och hon nästan bryter benet, Ida är så bakis att hon inte vet vart hon ska ta vägen... så vi åkte hem efter en timme, shoppade sen afterski runda.. vi satt på Moris pub, ganska otaggat ställe så vi bestämmde oss för att göra en shot runa, varje bar vi såg skulle vi ta en shot på... jag och Nicola hade till och med en gas chamber.. så vi var på Moris pub, Pacific bar, Saloonbar, Cafe face, Dicks tea bar, Le Loge, Victors..där var vårt final stop... vi trodde att alla svenskar skulle vara as taggade, men de hade gått och lagt sig? orutinerat...suck..va vi så i Val thorens 08 brudar??? NEJ
I alla fall vi hade vår egna afterski gick riktigt bra...
     


Lots of love
Rock on
JESSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0