Rojo & Amarillo AB firmafest!

Det har varit sjukdom i företaget. Gud straffade en av våra medarbetare Sos(en av grundarna och VD för företaget) med rabies, parasiter, tarmvred  och andra otäckheter. Detta resulterade i att hon låg i koma i 6 dagar. Under dessa dagar fick hon varken äta eller dricka(!). Det är viktigt att hjälpa och supporta våra medarbetare i svåra tider av torka och därför stängde vi ned några avdelningar.


Stängda avdelningar:

•·         Drink and Die - Avstängd

•·         Drink and Lie - Avstängd

•·         Drink and Do it - Avstängd

•·         Drink and Destroy - Öppen

•·         Fuck and forget - Öppen

•·         Fuck again - Öppen

•·         Fuck and forgive - Avstängd

•·         Eat and Lie - Avstängd

•·         Smoke and fly - Öppen


Gud är god och lät henne leva. För att fira detta ställde vi därför till med firmafest! Den började på Victors där vara ena hälften fick äta och resten fick ta resterna. Vi är tvungna att spara in. Någon ölkanna senare springer vi till saloon med våra 50 kort och beställer monsterdrikar som vi hittar på själva. Eftersom det var firmafest hade vi anordnat Havanna Club Night med cubanska magdansöser, bartenders och trumslagare. Mycket lyckat! Man fick hattar och gratis drinkar också! När vi hade beställt 3 trianglar och tusen drinkar och därmed använt upp alla våra kort blev vi utskällda av managern och gick hem till residenset där vår glade vän Dan lagade en middag till oss.

Vi hade bjudit med nära och kära från alla håll och kanter. Den delikata middagen bestod Fajitas, drinking games och kanske en öl. Att ta tillfället i akt för en Fancy Dressnight är ju givet. Jag och Sos slår därför våra kloka huvuden ihop och klipper sönder hennes "finlakan" och gör ponchos. Alla missuppfattade dock och trodde dock att vi hade ett tvåmanna toga party. Efter detta är det ganska svart. Freestyler på Bananas är ju kanske uppenbart säger rykten iaf. Kameran säger att vi var på Dicks också.


Jag kan nu säga att alla våra dotterbolag/avdelningar är nu öppna igen men jag tror jag måste stänga Drink and Lie efter en incident igår.


Trodde ni att Rojo & Amarillo AB bara hade en firmafest? Nej nej firmafesten fortsätter ikväll också. BRING IT ON!

Over and out.


/Little Lido


Fortsättning av SOS!

Skit Lido hävdade att firmafesten fortsatte även igår fast jag har morningshift idag. Passande nog hade Snowberry (skiduthyrnings bolag) också firmafest. Endast managers fick biljetter. Men man har ju kontakter. Vi mötte upp en skara för drinks innan på lilla dansken. Teddy var i form och tyckte det skulle vara kul med lite tequila, utan salt och citron, mmmm!

Partyt hölls på bananas. Efter att ha tagit alla gratis grejor vi kunde komma över slog det mig och Lido att vi glömt att äta. Så vi tar ett bord för två på bananas övervåning, festen var därnere. Under middagen blev vi lite osams över hurvida någonting, som jag glömt nu. Så för ett litet tag bröt jag mig ur och bildade Amarillo finans AB. Men det gick över när vi fick gratis konjak av vår fulla servitör. Drinkarna slutade vara gratis klockan 11, då hörde vi rykten om ytterligare en firmafest på lilla dansken med Precision som värd. Det stämde, yey! Vid ett var jag ansvarsfull och gick hem. Så jag vet inte riktigt vad som hände, Lido vet förmodligen inte heller dock... Shy Fx spelade på Dicks så jag antar att det var en bra kväll.


Back to work!

//SOS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0