I LOVE MORNINGSHIFTS!!!!


FUCKING TWATS!



Victors!

Vi hade ju en bättre utekväll igår. Vi alla klädde upp oss i våra "week 9 T-shirts" fluffade upp håret, snebena, idomin och dyyyra glasögon. Sen joinade vi Nortlanders pubcrawl. Alla var med! Toppen på Pubcrawlen var lätt Victors, Langleybaren, där hundratals 16-17åringar med falsklägg, vaxad snebena, tighta jeans, rosa/babyblå skjorta var. I Val har man vanligtvis bara fest och färg på sig. Alla känner igen svenskarna. Jag skäms!  Här om dagen frågade jag Nicola om hon kunde låtsas att jag var engelsk med henne. I alla fall så hamna jag och Sos i fight med en brud son tyckte vi var dryga på Victors. Vi var ju också rätt dryga då vi gick tio varv runt i baren med brillorna på och ganska många lager Idomin. Jag har det på film. Kvällen rullade på och jag gick hem efter en kvick visit på Dicks eftersom morningshift kallade kl 8.00. Jag lyckades vakna och komma i tid på något slags mirakulöst sätt. Snacka med Dan i ca en timme innan Freddy(Teddy vår manager när han är drunk) och 5 till vänner från bla salooncrew och bananas kom in kl 9.00 och beställde 7 Jägerboms och 6 vodka pomme. Dom hade tydligen haft en ännu bättre utekväll igår/idag än vi andra och tyckte att det var en bra idé att fortsätta. Det blev ju ett antal Jägerbombs, vodka pomme och lekar som tärningsleken, bumrace, teatowelfight, vem som kan hoppa över baren snabbast(Henry vann, grattis!) och vem som kan äta mest Milka med papper på(Grattis Jamboy!). Sen fick man höra ett antal bättre storys. Bland annat den när Grant och Teddy(två av våra managers) ringde Jamboys mamma kl 12.00 på natten och sa att Jamboy och hans bror hade dött i en brand. Hon bara skratta och sa äntligen är jag av med dom jävlarna! Sos och Ida kom in vid 10.00 och joinade allt ståhej. Dom lämnade deras brädor och hjälmar här och sa att dom skulle komma tillbaka inom 15 min. Nu har det gått två timmar. Solen skiner från klarblå himmel och Folle Deus kommer ju vara ganska bra idag! Dags att ta en till drink!

Lite citat från denna morgon:

•·         Can I lick your nipples? /Freddy

•·         I forgot how to chew... /Pat

•·         Freddy got his finger in my ass! /Pat

•·         Can I lick your ear? /Freddy


Några tecken på att Lido suger:

•·         Jag har just hällt tusen liter Vin Chaud på nin vita tröja, Sög ju!

•·         Jag fick slå upp på google translate hur man stavar skjorta på svenska. Dysse!


Ps. Ida och Sos kom just in och dom är Rätt nycktra! Ds.


Ps2. Sos satte just på Closing time på Högsta volym. Vi stänger baren nu!! Ds2.


Kl. 10.00. Freddy(teddy) tar ut Sos från baren








Ps3. Jag har skärt av mig halva min tumme. Fuck you FREDDY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0