Fia - Johannas syrra gästbloggar

En söndag i februari lyfte planet från Arlanda till Geneve, något försent och redan då började den hektiska veckan.. Landade även något försent, vilket ledde till många telefonsamtal till gänget. Alla var eniga om att det bästa jag kunde göra var att anmäla mitt bagage försvunnet och springa till bussen - den sista den dagen. Jag undrade dock vad flygbolaget skulle säga om mitt försvunna bagage när bagagebandet inte börjat rulla för någon än.. Fick mitt bagage efter många om och men, sprang till bussen och han med 1 minuts marginal.

Väl framme välkomnades man med brut (1 Euro) och nästa projekt började - att ta sig in i lägenheten utan att värden skulle se. Det innebar att vi åkte hiss flera minuter innan vi kunde stiga av på första våningen... Sen var det bara att byta om för 80's night, sjukt rolig kväll!! Svårt med alla drinking ruels som finns.. Vänster hand, Fia, vänster hand! Hörder jag ständigt.

Hem den kvällen fick jag gå själv, efter att min kära lillasyster lämnat mig åt mitt öde på Dicks. Till min hjälp att hitta hem fick jag: portkod, rumsnummer och namnet på hamburgerstället Tocade som tjejerna bor bredvid.. Men jag hittade hem, lyckades ta mig upp i sängen, därefter  - blackout!

Nästa morgon, när lillasyster kom hem, åkte vi skidor i snöstorm. Inte så nice. Vi åkte till Burg och handlade istället. Galet! Aldrig hemma skulle man åka till Uppsala bara för de har en lågprismatbutik där som är billigare än Ica stop. Så gör man dock i Valdi. Mycket gör man i Val som man inte gör på andra ställen...

Man är på nattklubb själv - och spenderar inte ett öre
Man liftar
Man är i alperna och åker inte skidor
Man äter varma koppen till frukost lunch och middag
Man har ärligt talat ingen aning om vilken dag det är

Sjukt kul är det, det finns ingen vardag, det finns alltid något att fira..

Tack tjejer för den bästa veckan ever!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0