Due to Lack of Interest Tomorrow is Cancelled

FluffyQueenFriday-Torsdag


Sanningen gör ont.

Sedan en vecka tillbaka har vi alla här alkoholförbud, vi har två veckor kvar av detta tillstånd. Det är inte så hemskt som det låter men det minimerar ämnen jag kan blogga om som är av intresse till... noll. (wow jag är en intressant person...)

Jag drar mig därför tillbaka tills jag har historier i klass med dessa tre:


Tre vänner bestämmer sig för att ha en trevlig och lugn helg med varandra och sitter samtidigt barnvakt för den enes yngre bror. En av vännerna blir akut-sjuk och istället för att ta hand om sin vän bestämmer sig två omogna flickor för att introducera mr. Lillebror för vuxenvärlden och delar livshistorier hela dagen, när natten nalkas är uttråkningen ett faktum och flickorna debatterar fram att det inte är opassande ändå att lära en 12 åring att dricka sprit. - Fågelbro, 2006





Tre små flickor kryper på alla fyra (i sympati för den ena som inte kunde gå) från bryggan till huset efter att ha stulit "hjärtmedecin" från stenad 20åring. - Stones, 2006




Den enda som inte var medlem av klassen kissade på hela klassen kläder efter en midre lyckad klassfest ute i skogen. - Nih05, 2008

(vi minns helst inte denna incident, därav finns inga bilder kvar)


New apparell for WackiValdiCrew:



Vad var det Vårdguiden sa om att ha roligt utan alkohol..?

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0