BLONDIE

Jag har färgat håret!!!! wei men de va ett jävla projekt...
jag bokade tid förra måndagen 09:30 och skulle göra highlights för 1000 kr UTAN klippning

Jag kommer dit och förklarar och visar bild på när jag är super blond.. dialogen blev
-Nej jag kan inte göra ditt hår så blont
-jo de kan du, jag har gjort det förr
-nej de är omöjligt för att du är så brun nu
- MEN jag har gjort de förut
-lyssna på mig nu som är frisör
-men jag vill ju bli nöjd också
 sen blev hon arg och gick iväg, kom tillbaka med färgen..jag satt som en bitterfitta i stolen. hon börjar sätta upp mitt hår så jag ser ut som ett litet barn, jag börjar bli lite orolig. sen sätter hon i färgen och gör många slingor..
efter 2 sura timmar så sitter jag där med blött hår.. så säger hon
-vill du föna håret?
-ja de är klart är ju minus grader ute
-ok men då kostar de 200kr extra
-hell no
-betalade och gick hem, fönade håret och de va helt ok men inte som jag ville ha de...WELL WELL gillar inte franmän så dryga och tror att de vet allt

får väl slinga det igen för 1000kr LOVELY

Puss och knull hjärtegull
Jess the mess

Kommentarer
Postat av: hrefna

men jag tyckte om dig som sexy brunett ;D hoppas iaf att du fortf är lika sexy som blondin ;P

2009-02-24 @ 11:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0