WackyValdi Blogg gudabenådas med guestblogger Fluffy Queen

  FLUFFYQUEEN FRIDAY



Salut mon nom est Johanna alias Fluffy la Reine.
Je suis un peu contrarié parce que maintenant je ne peux pas aller vers les Alpes,
pourquoi devrais-je prendre mon travail en tant que guest bloggers amer sur le plus grand sérieux.

AVBOKA RESAN, NI HAR INGEN ANING OM VAD OVANSTÅENDE BETYDER OCH DET FINNS INGEN CHANS I VÄRLDEN ATT NI KOMMER ÖVERLEVA!! (än mindre beställa  köttbullsmackor)

Ps. är rätt så säker på att detta inte är franska, skyller allt på Google Translater.

For dummies:

Hej jag heter Johanna aka Fluffy Queen.
Jag är lite arg just nu för jag får inte åka till les Alpes,
därför ska jag ta mitt arbete som bitter gästbloggare på största alvar.

- Vill bara snabbt inskjuta att jag tar avstånd från designen av denna blogg, va fan tänkte ni? Ser ut som om något kräks upp en zebra med eksem.

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: SOS

Du kan va en zebra med eksem, reine

2008-11-21 @ 20:31:32
URL: http://wackyvaldi.blogg.se/
Postat av: Benna

zebror får inte eksem sos!

2008-11-27 @ 00:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0