To all my fans out there:

1. Om det är någon smart geek där ute som vet hur man designar en blogg så att texten inte är påväg ut i högra hörnet medans man läser, plz contact us! Jag tror det är därför vi har ett dalande snitt på 4,5 läsare / vecka. Men så fort vi har fått lite skills på det här kommer vi slå ut regerande topbloggare med konceptet Blondinfylla. gonna be great!

2. Det här är ingen vanlig blogg. Bara så ni vet. Det ska aldrig skrivas något tråkigt, anser du att det är tråkigt ändå, så är det du som är tråkig, punkt!
Det finns typ 1 miljard bloggar och alla skriver typ samma grej:
"idag jag på tv, det var läskigt" okej.....sjukt intressant
"idag drack jag kaffe på blablabla" *bild på använd skabbig kaffemugg
Jag är inget fan av bloggvärlden...
Det här är faktiskt vår resedagbok! Och det kommer skrivas så sjukt mycket sjuka saker, så är du inte lite halv sjuk själv, stay away...
Tvivlar ni säger jag "In your face" när ni ser exakt samma grej på mtv. JUSTE!!
Det är nämligen så roligt att säsonga så BBC vill göra en realityserie som heter "The Season".
Ungdomar mellan 19-21 doing a season in Valdi and working, det är så jävla mkt ödet att vi ska vara med.
Vi vet inte om vi får/vill/kan vara med, men bra tv, hur svårt kan det va? Kröka lite, ligga lite, åka lite, kröka lite till.

Kommentarer
Postat av: emma

kan det vara Sos som skrivit detta inlägg ;)

2008-11-20 @ 23:09:45
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: SOS

Lite...

2008-11-21 @ 19:05:57
URL: http://wackyvaldi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0