Packing Life into Bags. Big Life. Tiny Bags.

Lido har gjort världens finaste packningslista!
Den är finare än något skolarbete hon någonsin gjort vågar jag påstå.
Den är indelad i fyra grupper med fem kolumner i varje; kategori, plagg, antal, köpa, packat. Jävligt smart affärside "The ultimate packinglist", måste bli en sidoverksamhet i Rojo & Amarillo AB.

Utdrag ur denna ultimata lista är iaf: Sittunderlag, sysett, ljus, 5 par trosor, putsborste, impregneringsspray och 2 kjolar. Det roliga är att jag kan se hur långt lido har kommit, under kolumnen packat hittar jag två kryss: sittunderlag och mössa. Muy Bien. All you need Lido!
Övrig Packstatus:
Sos: Halvvägs, dock bara oseriösa ting än så länge, typ shotglasen och brandmanshjälmen.
Krage: "Jag har börjat. mentalt"

Sofia: Fortfarande i Indien...
Vicci: Ingen aning, huvudsaken är att revarna är med!

Vi fick kläderna igår, FABULOUS. Därför ska jag ligga hemma i fosterställnign iklädd mina wackyvaldi clothes istället för att gå ut och Do the Rave, Jag spar mig, som en oskuld som ska gifta sig typ, till skillnad från mina orena,
drunk roomies.

Imorrn ska vi dock på Viccis Hej Då party, eftersom vi inte fixat någon egen.... I Sincerly Apologize


Kommentarer
Postat av: Vici

Ja... för den kom ni ju på!!!

Skärpning!!!!



och ja... huvudsaken är faktiskt att rävarna e med!!!! :D

2008-11-25 @ 01:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0