Hosting: Midda, Öl, Rave på Tegel 2night

Det är viktigt att bli ihåg kommen på hemmaplan.
Därför kan man inte bara dra.
Därför välter vi tegel en sista gång ikväll.
Därför att vi kommer sakna våra kära vänner alldeles för mycket annars!

INVATATION FRÅN FB:

"NU DRAR JAG SOS OCH LIDO PÅ FREDAG
OCH VI VILL TRÄFFA ER INNAN VI ÅKER OCH PUMPAR SNÖ & AGERAR BARTENDERS I 5 MÅNADER

Vi tänkte att alla drar till tegel på onsdag och röjjer!! skit i om ni jobbar dagen efter, en sista spårad onsdag måste vi ha tillsammans ;D

BIG LOVE FROM WACKYVALDI
"

Så, get over it och kom till tegel ikväll! <3







ps. Lido kanske inte kommer, hon e på Malta med sin loverboy

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är lite knäckt över att jag inte kan komma, men jag ska ge er all min kärlek ändå, Johanna har redan fått sin dos.

Hoppas ni får en spårad (underbar) och minndesvärd (kanske inte för Lidos del) resa.

Jag kommer saknar er.

Puss puss

Anna

2008-11-26 @ 14:21:58
URL: http://annak89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0