WASTELANDSKI PARTY AND DJ Mc Dynamit @ DICKS

Onsdag och lill lörda, I den här byn är det i och för sig alltid lördag. Ska man älska eller hata det faktumet? Jag, Lido och Jess vaknar upp med lagom mycket ångest då vi bestämt oss för att inte dricka. Det gick ju åt helvete. Då bestämde vi att det inte skulle bli något Dicks efter jobbet. Det gick ju åt helvete.

Men ny dag, nya tag! Därför spenderade vi hela dagen i vardagsrummet doing nothing, orkade inte ens sätta på en film, haha. Det snöar ute. Klockan fyra skulle hela saloon family samlas för att bära kopiösa mängder öl och vin upp i backen samt försöka konstruera en provisorisk bar. Allt detta för att ett britiskt bolag som anordnar skidresor för universitet, wastelandski skulle ha avskedsparty.

Samtidigt som mörkret la sig över Val invaderades alltså lilla barnbacken och vår provisoriska bar av 100tals fulla studenter med gröna tröjor med trycket "Dude, where is my dignety". Och det undrade man verkligen några timmar senare när Jess och Lido nästan blev överkörda av en naken man utan kontroll på skidor. Samma man blev sedan fast tejpad vid en pelare med 2 rullar silvertejp, fortfarande naken men nu inne på Saloon. Partyt fortsatte, kanske står han kvar där än?

Det var en busy night och skit kul! Lido glömde att göra en Staffdrink till Simon (chefen), fick dåligt samvete, gick in i en depression och grät hela vägen till Dicks. Hon kom dock över det snabbt för det var jävla bra drag. Tre vodka pom senare entrade till och med jag dansgolvet. Vi tvingade Alice att göra bodyshots, tur att man känner vakterna. Vicci och doug gjorde den mest synkroniserade mest imponerade dansen jag sett på länge. När det blev tråkigt drog de till Graal och spruta skumpa på varandra, moget?

Vi andra vandrade hem för att hitta Sophia, endast iklädd gåsjacka samt en däckad axel i vardagsrummet. Lido och Jess blev lite försenade på grund av ett massivt snökrig i den stora rondellen, på vägen passade de på att plocka med sig Simon, han ville "se lägenheten". Jag blev paranoid att Hitler skulle komma och skälla på oss, så jag skickade hem honom. Och stängde in alla (6 pers) i ett 5 m2 stort sovrum, vad som hände vet jag, men vill nog inte säga. Låt oss bara säga att Vici måste tvätta sina lakan på grund av att någon mådde lite illa och Lido vaggades till sömns. Även Vici blev lite paranoid och gömde sina revar samt skällde ut Sophia helt oproviserat. Punkt slut over and out / SOS


Ps. Hela veckan har stora rondellen mitt i byn varit avstängd, ex antal fransmän har jobbat på att bygga upp en jätte stor scen. Gissa vilka som spelar där på lördag, RAZORLIGHT! Jag gråter av glädje!

BL SSSSSSSSvinSos


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem dricker mest av er. Ni verkar ju däcka hela tiden.

2008-12-15 @ 17:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0