Lyssna på spansk techno och bygga en snöbar kan man också göra en söndag!

Efter några dagar av extremt snöande skiner solen på oss här i Valdi! Dock klarade sig inte alla ut i
backen då vår mysiga hemmakväll med film och cola fick en totalvändning då vi märkte att vi bara hade Brut
(1euroskumpan) hemma.

När jag och Sos inte brottas som två bröder på 3 och 5 ägnar vi oss åt att pynta lägenheten, rita(gärna
på Sophias dator med permanents) och se på film. Igår satt vi ett gäng vänner och tittade på Sex an the city.
Personen X blev så taggad att pokvännen hemlandet numera kan kalla sig singel!


Quotes:
"Tänk att du är en hamster det är väll mycket bättre att bli en schysst nyckelring än ett baconchips!"
"Män ska vara Elaka & Välklädda!"
"Gud Suger."
"Varför krökade hon inte? Hon är säkert sosse."
"Här sitter jag och är kadäng och heilar"
"Va, känner du inte igen mig?! Men jag känner ju dina kompisar"
"If you wanna kill something, there is more fun things to kill than a fox"
"Jag älskar djur i alla fall om dom är mjuka och döda"

...Vici har talat!


BIG LOVE LIDO


Kommentarer
Postat av: Benna

sosi vici sis hur ska ja klara mig utan er eller rättare sagt de gör ja inte! last 24 jumpat scenen på the game konsert bundat med hans livakt o kastat av svartskallar dock inte mig sj. sparkat mer svartskallar på väg av scenen. lackat ur på några brats på nsee bar lura ner dom under bar bordet för att klappa till dom snea änu mer när dom tjalla för vakten jagga dom ut ur baren o in på en annan hitta en som stod o pissa putta ner honom så han pissa ner sig.sena på konduktören klappa till honom samt skalle random dude som spela dålig musik med mobilen. inte ila för en kväll men samtiigt jävligt ila har blivit en biter fitta sen ni åkte bara vici som kommer skratta åt de här o ja hör skrattat ända hit som vici skulle sagt gör de gför de gör de! saknar er e väl de ja försöker säga pusss

2008-12-09 @ 14:05:15
Postat av: Alina

Va gärna med och rösta fram den bästa filmen! :)

2008-12-09 @ 14:10:26
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: SOS

HAHAHAH. Bennnaboy vi har planerat så mkt för ditt besök. Så get yourself togheter och lämna skit sverige. omgående!

2008-12-09 @ 15:51:25
Postat av: Anonym

HAHAHAH. Bennnaboy vi har planerat så mkt för ditt besök. Så get yourself togheter och lämna skit sverige. omgående!

2008-12-09 @ 15:51:40
Postat av: Benna

ja vet inte om ja ska bli exhalterad eller smått rädd hur som hälst kommer dagen då Mr. B&b snarare än ni tror muhahahaha

2008-12-11 @ 01:42:05
Postat av: Benna

ja vet inte om ja ska bli exhalterad eller smått rädd hur som hälst kommer dagen då Mr. B&b snarare än ni tror muhahahaha

2008-12-11 @ 01:42:47
Postat av: Vici

HAHAHAHAHAHA Benna jag SKRATTAR

2008-12-11 @ 21:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0