LIDO FYLLEBLOGGAR

Just nu pratar jag lite med legenden bennaboy på fb äter vicis soppa och gemensamma cipsen... Krage är agr på mig av okänd orsak men jag tror att det beror på att jag inte ville ha snökrig med henne. Hon gick och la sig brevid deckade sos som drog/släpade/tvingade med oss till diks efter jobbet trots att jag prongt hade sagt nej innan. Efter 5 min sa hon hej då och drog hem... FUCK YOU! Jag och krage krossade dancefloos igen och igen. Det var LIVE på dicks! Äntligen lite Live! om Sophia och vici ahr kommit hem ännu är oklart men jag hoppas på en bättre surprise av dem fortfarande.

Dagens Plus:
JAG KLARADE STAFFDRINKSEN!
Söat en halv meter
Quicksilvers wrap med lax

Dagens minus:
Vi blev varnade en gång till på lägenheten SKIT
Snöstorm = ingea skidor
snöstrm = ingen simning
Snöstorm = mycet dåliga anledningar
Dåliga raggningsrepliker


Over and out jag går och lägger mig... Åka skidor imorgon mågon? Eller bara ta en öl?

BL LIDO aka MAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0