Langely Julbord på Grand Nord. Oj Oj Oj

Det är nästan så att man glömt att det faktiskt är Julafton inom en mycket snar framtid. Visst att vi har en gran och kollar på Sunes Jul varje morgon men det liknar fortfarande inte tidigare jular för någon av oss. Jag menar advent, pepparkakor och julklappar, vad är det?

Igår var det iallafall dags för lite äkta svensk julmat. Förfest hos Evelina och Julia med hela gänget. Kändes konstigt att alla kunde svenska, haha. By the way , X kissa från andra våningen ut genom fönstret. Klockan 21.00 spik kastade vi oss över köttbullar, prinskorv, Janssons, julvört, potatis, rödbetssallad, revbensspjäl etc. Öl och shots fick man också, för bara 15 euro, rena rama Julafton!

Tydligen var det endsat vi som förfestat rätt rejält innnan. Julbordet förvandlades snabbt till en alternativ studentskiva. Vici kände sig utvald att hålla ett tal, på engelska, fast alla var svenskar. Mycket mycket underhållande. Vi fick bland annat höra om hur hon fått sparken två gånger från Dicks förra året och nu i år istället jobbar för Graal. Alla måste komma, gratis drinkar. Sen mest Skål och vaaawohaaahaaaaa.




Jag och Lido såg vår ex lion alpin Guide Kalle från Cham 07. Vågade inte riktigt gå fram och hälsa. Så istället körde vi Kalle på bordet, han fatta ingenting. Ha ha ha

Sen var det förvånansvärtviss några grabbar i andra änden av långbordet som inte tyckte vici var tillräckligt full och skickade över en hel del shots. Jag förstår verkligen inte varför, kvinnan var fullast i hela Val.

När middan blev tråkig vandrade vi vidare till Sasasaloon. Återigen vici... Blev lite emotional och saknade helt plötsligt ett syskon. Klart man ställer upp. Men det var inte tillräckligt, jag måste visa att jag menar allvar. Då gick jag med på att byta namn på facebook till Sofie Lindblom Elmgren, då var det ok. 




Krage fick göra bodyshots, Vici var fortfarande upprörd och jag var för mätt för att stå upp. Efter en halv timmes tappra försök gav vi upp och gick hem (jag och vici), resten drog till Dicks och körde Rave. 

Händelsrik och Minnesvärd Kväll.

Nu är det Pimps and Hoe Theme night och vi ska inviga snöbaren, woho! / Sushie

Ps1. Douglas, varför låtsades du inte känna oss på Julbordet?
Ps2. Sophia, varför fylleshopade du skit dyra shampoon för 24 euro på väg hem från afterskin?
Ps3. Vici, varför gillar du att skotta?
Ps4. Rum 121, varför skrek ni  oavbrutet okontrollerat hela middagen? - För att vi aldrig får skrika i vår egen lägenhet för vi har Hitler som granne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0