KVINNOR KAN och Vici gästbloggar.

Lite utav det bästa man kan göra i Valdi (när man inte åker skidor) är att åka till Bourg st Maurice och köpa saker. Förra säsongen var Pauline fler gånger i Bourg (Börj!) än i backen. Givet alltså att vi åker dit idag! Fröknarna bartenders har ganska bråttom men litar på mig som säger att vi hinner. Haha. Detta resulterar i att när vi kört förbi Tignes, en vält skåpbil några meter från ett stup och sen lite till genom snöstormen lackar jag och bestämmer att vi inte behöver snökedjor längre. Vi parkerar typ någon meter av på sidan från motorvägen och rycker lite o svär mkt, tills de trillar av. Kvinnor kan # 1.


På Lidl köper vi allt. På riktigt. ALLT. Saaben lackar fett och börjar brinna för att det är så tungt. Riktigt osoft och alla skrattar utom jag och Eva Braun. Kul, kul. Jag hatar Saaben! Nämnde jag att vi blev bogserade av och på färjan Danmark-Tyskland? Vi gömmer spriten bakom en snödriva vid sidan av motorvägen och planerar att hämta den imorgon. Det slutar med att Ben och Grant kommer med Saloon bussen och räddar oss, något som sprids snabbt och vi kommer att få äta upp länge. Vi lastar iaf ur lite mer än 100 liter öl och en tjej, sätter på snökedjorna med hjälp av en stickningspinne (Kvinnor kan # 2.) och tajmar sen in vår parkering utanför lägenheten precis när vår Concierge/granne Herr Hitler skottar trappan. Vi gav honom en chokladask sa lite saker på franska och hoppades att han valde att inte se när vi bar in 17 flak öl och 11 lådor ful-mousserande. Vi köpte lite mat också, men mest toapapper. Vi har så vi kan bygga en rosa igloo nu!



Burning car coming up                           Lido liftar


Sen upprepar sig historien. Hahaha jag och ytterdörrar i Valdi... Trots en intensiv kampanj från min sida bestämmer vi oss för att INTE sparka in dörren det här året. Synd. Sos o Co drar till Saloon för att öva drinkar (dvs Teddy blandar, säger vad det är, och tvingar tjejerna att dricka upp) och jag o fröken Caneman sitter utanför dörren i två timmar och sittar på när laxen smälter tills två nya män dyker upp och räddar oss. Sen borrar vi upp dörren. Hahahahaha. Dock måste vi numera låsa med skedar. Jag vill helst inte låsa alls.


Som tack bjuder vi dom på pasta med sås och öl. Eftersom dom också har sett Little Britain så kommer vi ganska väl överens ända tills jag råkar säga... inkorrekta saker. Typ "well, foxhunting isn't really about killing a fox, it's about getting absolutely smashed on a horse. Anyhow. If u do want to kill animals, there is a lot more fun animals to kill!" Sen drar jag lite zigenar skämt. Synd att ena killen e gypsy och greenpeace. Sen bajsade jag i skåpen igen nägra gånger, men jag hade kul iaf. Haha. De kom iaf tillbaka dagen efter med nåt nytt lås. Jag tror vi är vänner.


Efter en tid trillar de som "övat" in i lägenheten. Bokstavligen, trillar. Sen drar vi till Saloon. Jag o sos har dance-off med mina gamla chefer. Dom kommer faktiskt ihåg mig och blir dessutom glada när dom ser mig. Hahaha det kunde man ju inte tro!!! Om någon har kontakt med Pauline (som inte har internet..) kan de ju hälsa henne att alla frågar efter "that other girl... u know? Ur friend! What's her name? Is she here?" hahaha så alla kommer ihåg dig Palle... typ. Och Vippis lillebror jobbar på golvet på Dicks. Hahahahahahahaha


Sen har vi en oklar efterfest med stulna stolar och Hitler lackar. Synd. Två varningar på två nätter. Mamma kan du skicka mer pengar till chokladaskar? För övrigt bor Douglas och Spendrup i en buss. Hahahahahahah

PS idag är det toppless Tuesday och alla täby har råkat lova på fyllan att de ska jobba i baren idag. Haha jag är den första som e där med en kamera! Nu lär Lido sig franska. Hon SUGER.  


Kommentarer
Postat av: emelie

Vem är du i headern?

2008-12-04 @ 15:40:52
URL: http://http//stylebyemelie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0