I Do Not Do Mornings.

Morgonskift och uttråkad.
Efter evoulotion skis morgonmöte, två GT = Städa stockroom.
Kasta lådor överallt. Men fint blev det.
Mitt favorit par kom in. Hon från South Africa, han från London.
Klockan var väl runt 11 och de skulle bara komma in på var sin öl.
Fyra timmar senare, 5 öl var senare samt antal shots var vi bästa vänner. 
Frun har jobbat i bar och samlar på Jägermeister prylar. Efter att ha fått två shotglas, två kepsar och ett underlägg var hennes dag gjord, påriktigt.
Lärde mig två nya partytrick och gick med i ett vad. Frugan och Jag ska dra 25 shots eflephantöl i rad. Då får vi 50 euro var. Piece of cake. Känns som att pengarna ska brännas på Dicks ikväll!

Jag visade Rich några bilder från Sydafrika och vithajarna för han är rescue diver. Frugan blev då lite sentimental, började gråta och ville åka hem..... till Sydafrika. ooops.

Vid tre tiden kom Lido och jag kunde sätta mig på andra sidan baren. Dicks killarna kom in och det hela slutade med att jag senare drack shots ur upphittade skigoogles, Sophia ringde sitt jobb (SEB banken) och mingla lite samt sin mamma för att be henne skicka ner romerska bågar. Sen gick jag och Lido hem och Lekte rövare. Ikväll är det julbord.



PP

Sos


Ps. Sophia talar: glider in  och är snor full efter 4 bättre öl på ballen. Det är ju inte så jävla kul att få reda på att ma inte kan åka skkidor på 2 v. jävla bil som valde just  min foy att köra över.... så nu sitter man på saloon och har  två sprickor i foten och  3 drinkar och  2 shot.... 4 öl... illa illa.. men jag står upp och ska fira jävla skit svenska jul med alla andra utan min älskade familj... :'(   sos suger och  lido jobbar!!!!!!! <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0