Fröken Caneman gästbloggar för första gången!

Nästan två veckor har gått och jag har redan hunnit med lite för mycket dumma saker. Det är ju bra att man ibland "råkar" dricka lite för mycket alkohol så man slipper minnas alla dumheter.


Tror nog att jag och Lido har haft äran att hitta lägenhetens bästa sängplatser. Efter en bättre utekväll med damerna vakande jag upp under vårat matbord med jacka och skor och en totalt stel rumpa. Detta var på grund av att jag somnat sittandes. Tack Jess för att du gjorde ett bättre försök att  väcka mig. Det vackra med denna morgon var att alla tjejer total mobbade mig, framförallt Lido! Därför vill jag passa på att meddela att kvällen efter jag somnat under bordet så valde Lido att precis hinna innan för ytterdörren och lägga sig bekvämt på hallgolvet med ytterkläderna på. Synd Lido. Sos bäddade ner henne med alla skor i hela hallen samt dammsugaren. Skrattar bäst som skrattar sist. Känns skönt att ha någon mer i lägenheten uppskattar vår mjuka heltäckningsmatta.


Under dessa knappa två veckor har jag insett att jag inte skulle överleva en dag utan vici. Kan tänka mig att många har svårt att tro att denna totalt pälsgalna brud skulle komma att bli min "barnvakt" under resan. Vem skulle inte uppskatta någon som sitter och säger "nu närmar vi oss Valdi öppna en öl" eller " fan Sophia nu du måste fixa ditt franska nummer nu". Tusen tack Vici för att du hjälpt mig med typ allt! Sos är ju också en bättre klippa, det är alltid en ära att komma till Saloon och ha en bokad Zombie drink runt halv 12iden. Tack tjejer för att ni hjärtligt delar med er av era drink biljetter. Love you girls <3.  Just nu sitter jag  och  Sos och  laddar inför kvällen bravader. Detta är Sos lediga dag och det måste firas med brut i bättre mängder kanske nån vodka fulredbull....


Ska se till att försöka blogga lite till även fast jag är dysse och aldrig tidigare bloggat! Sorry, I suck!

Rock on <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0