Free Tibet!

Jag är nog en av världens snällaste människor! Jannik hade en het date på Diks, kände sig lite nervös och var tvungen att dricka kopiösa mängder alkohol för att klara detta. (Han fuckade dock upp allt och raggade på en annan samtidigt, han ska inte ut ikväll.) Snäll som jag är erbjuder/går med på efter mängder med mutor att ta hans morgonpass. Vi vill ju undvika vår kära vän Nicollas situation och öde. SHE GOT FIRED!! En brud som alltid hamnar i trubbel stackarn. Inget mer "Free Tibet" kampanjer på Saloon inte.


Hur får man då sparken från Saloon?


Första varningen vet du inte riktigt om, kan vara något som att du lagt in jackor i köket. Andra varningen blir desto hårdare. Dra till Diks kvällen innan ditt morgonpass, bli hemsläpad bokstavligen av dina två arbetskollegor och sedan vakna kl 10 av att sin chef ringer och skäller. "Where the HELL are you?!?" Kommer till jobbet spyr på toan, däckar i stockroom på en öltunna och hittas igen av chefen. När man fått sin sista varning tar man sig friheten att på sin night off gå in i baren och göra drinkar till sig och sitt crew. Du är avskedad. Förhoppningsvis får hon tillbaka det, troligtvis inte.  

Kl.7.00 gick jag upp idag. När vi pratar Valditid är det ungefär när man kommer hem från efterfesten. Så förstå hur tidigt det är för mig. Igår vaknade jag kl.14.15 men nog om det. Så här långt har det gått bra. Det tog en timme att få igång musiken vilket jag anser vara snabbt!


Det står sjukt snabba skidskolebarn utanför dörren och undra om det är idag jag ska träffa min Rudi?!


Big Love Lido!


PS. Vici har fått jobb på Le Graal!! Provition på att hennes kompisar dricker gratisdrinkar! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0