Ett vanligt morgonpass!

Idag skiner solen och jag har morgonshiftet = ingen skidåkning. Men jag är faktiskt inte så bitter. Jag ska sätta mig på balkongen om en timme och 18 min ta en öl och sen fylla år. Jag har rehabat i två dagar. Det har varit synd om mig för jag har varit sjuk, hosta och ingen röst. Men nu får det vara nog. Jag har 32 salooncards som ska bännas! Enligt vårt dagliga avsnitt av Sunes Jul sägs det att det bara är 3 dagar kvar till julafton! Lovely! I morgon ska vi svenskar på något slags skandinaviskt julbord för skibums. Massa skinka, köttbullar och snapps. Lycka till med jobbet efter det Jess!


Dagens jobbpass har bestått av Rockmusik, 50 citroner och 40 lime att skära, Gossipgirl, Sex and the City, Ett herrans liv(med Victoria Silvstedt) och Grattis Världen. Riktigt mysigt faktiskt! Jag fick precis besök av en otroligt bakis Tom/The Manager/Gosebjörnen som tydligen ägnade natten på diverse barer som sedan resulterade i någon slags brutal magsjuka. Hörde kl.3 inatt att även Jessica blivit drabbad av denna. Stackarna... Natten var för övrigt intressant den med. Efter att ha tvättat första gången sedan ankomst(3veckor) går jag till sängs. Två timmar senare blir jag väckt av Sophia som bara måste berätta om hennes kväll, jag uppskattade detta ska du veta! Några high five senare och jag somnat om igen blir jag väckt på nytt. Alice, kl 5, pratar högt och tydligt med sin syrra som kommer idag, sedan börjar hon hosta. Alice har för övrigt ont i sin nedre vänster lunga vilket man kan få om man dricker kopiösa mängder alkohol och käka penicelin... Denna bit av lungan kallas lever.


Igår lärde jag mig en lek av Dick's grabbarna. Leken heter "Tell her". Denna lek får tydligen bara lekas av killar(vilket jag ska ändra på). Om någon säger något om en tjej utan att säga "safe" direkt efter kan någon i umgänget säga "Tell her" och då måste personen i fråga gå fram till tjejen och säga det han just sagt. Nu har vi fått klarhet i varför vi fått så mycket konstiga/oförskämda/smicktande saker berättade för oss.


Fortsättning följer på WackyValdi - One Season of Danger!


Over and out!

Love Lido


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0