Dhåglaz ihest blåggar [Dou:glas Gä:st Bl:oggar]

Hej hallå!
Den som sitter bakom knapparna just nu heter Douglas. Douglas har bott i en buss och snålskjutsat på wacky facky crew sen den 29:e November. Det jag hittills hunnit hustla idag är lite kryddad tomatsoppa samt 10 min facebook! Hur soft är inte lite graitsinternet i snöstorm?
 Jag älskar deras lägenhet och går alltid hit när jag har rast från jobbet.
1. Det är närmare än att gå hem
2. Gratis internet
3. Gratis mat
4.Gratis sällskap (obs sällsynt)
5. Däckade människor i gula soffan.

Idag var punk 5 en tjej som heter Ida. Hon var jättefull och jag lurade henne att hon var i La Daille.
Då blev hon alldeles förtvivlad och noijjig.
Strax efteråt sa hon att hon älskade "sin vicky"! Men vicky är inte här längre. Hon har åkt till nån by någonstans för att vakta barn. Stackars barn. Ida kommer förövrigt från STRÄNGNÄS *LOL*

Igår spelade Douglas på Le Graal. (http://www.graalclub.com/) Det gick ganska bra faktiskt. Han spelade på vinyl och cd for once!  Fett skönt med wax. Appropå wax har jag fått ur glittret ur mitt hår. Det tog ungefär 2 veckor. Om en timme börjar jag jobba igen. Då ska jag sälja alldeles för dyra jackor till alldeles för rika ryssar. Rika ryssar har långa döttrar med långa ben. Snygga dessutom.
Sen öppnar de munnen och försöker sig på att kommunicera verbalt på deras ickehemspråkutantypengelska. Då är det inte lika kul längre. Douglas går då in på lagret och inventerar igen.  Det är synd om människorna sa August Strindberg. Det är synd om ryssarna säger Douglas Poppelman...

När alla låg och sov inkl. punkt 5 satt Douglas och ritade "Douglas Essentiella Emblem" i Wackybooken. Bifogar bild DIRR!

Andra bilden är på mig och en tjej som heter Sara. Sara jobbar som platschef för STS Alpresor men i Chamonix. Fett stek.

Nu har jag slappat så länge i den här lägenheten så jag har tröttnat på det här nu.
Ska sälja kläder. More 2 come see ya niggaz!! stekstekstekstekstekstesksekteskesket SEKT

Vi höres igen. pussen // Douglas P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0